Daniel Nyhlén blir näringslivskrönikör

Affärssajten Ment.se utökar ssitt krönikörsstall med ytterligare en knivskarp penna. Daniel Nyhlén kommer från och med i dag bidra med krönikor till nättidningen.

– En toppenrekrytering, säger Meraj Syed, ägare av Ment.se.

Nyhlén är delägare och vd för Nordens största skönhetssajt Improveme.se. Daniel var tidigare också en av ägarna till Sourze.se tillsammans med en annan Ment-krönikör Johan Staël von Holstein.

– Vi är väldigt glada att Daniel ska börja skriva för oss. Det är en toppenrekrytering, säger Meraj Syed, ägare av Ment.se.

– Daniel är både journalist och affärsman och har mycket god insyn i många olika branscher. Han har dessutom den kaxiga och orädda attityd som vi på Ment.se gärna ser hos våra krönikörer, säger Syed.

– Jag har arbetat som journalist i många år, och det känner de flesta till. Däremot vet inte lika många om att jag även är verksam inom näringslivet. Det ska bli spännande att visa en ny sida av mig själv och jag tror inte att mina krönikor kommer att lämna någon oberörd, säger Daniel Nyhlén i ett pressmeddelande.

Explore posts in the same categories: Internet, Medianyheter

Etiketter: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lämna en kommentar